Nova godina kreće sa novim rezolucijama, novim organizacijama i novim postavljanjem ciljeva.
Ovog januara, odlučio sam da vas iznenadim sa novim webinarom! Nakon jedne od anketa koje sam sproveo, većina vas izrazila je želju da biste voleli da u nekim od mojih sledećih webinara uključim i specijalnog gosta sa kojim bih pričao na temu IT-a, biznisa, startapa i sl. Rešio sam da vam to i obezbedim, uz jednog sjajnog gosta. 🙂
Webinar će se održati u subotu, 30. januara, sa početkom u 20:00 časova, a moj sagovornik će biti moj prijatelj Neni Pogarčić – čovek koji već 12 godina radi u kompaniji Google. Tokom svoje dugogodišnje karijere, Neni je promenio nekoliko pozicija u kompaniji. Nakon tri godine rada u Holandiji, preselio se u Ameriku gde je prešao na poziciju Global Mobile Lead, a kasnije na pozicije Agency Lead US i Head of Agency US East.
O meni već dovoljno znate, ali za one koji ne prate moj rad evo malo više teksta o meni ovde, kao i moj Linkedin profil ili još detaljnije na linku moje menadžerske agencije Talks and Folks, koja mi pomaže u organizaciji ovog webinara kako bi sve izgledalo na maksimalno profesionalnom nivou i koja sa svim svojim kapacitetima i sopstvenom donacijom podržava ovu humanitarnu akciju.
Tokom webinara, razgovaraćemo o raznim temama:
- karijeri – kako se njegov korporativni put razlikuje od mog preduzetničkog, kao i o tome kako izgleda raditi u Google-u;
- biznisu – definisanje ciljeva (OKR) i merenje rezultata (KPI), kako biramo članove tima, EXIT strategija (prodaja biznisa VS odlazak iz „zone komfora“);
- budućnosti – osvrt na promene izazvane zbog korone, „WFH“ (Work From Home) i motivacija tima, šta nam donosi ova 2021. godina, a šta naredne godine i u kom pravcu se razvija tehnologija;
- … razne druge teme;
- odgovori na vaša pitanja.
Webinar je predviđen da traje oko 90 minuta, od kojih bi naša priča zauzela 60 minuta, a 30 minuta bismo izdvojili za odgovore na sva vaša pitanja.
Po čemu se ovaj webinar razlikuje od ostalih?
Najpre, humanitarnog je karaktera.
To znači da ćemo svi zajedno raditi za mnogo veću svrhu – sve ulaznice za webinar su namenjene isključivo za humanitarne svrhe – konkretno, za zdravstvenu pomoć deci!
Cena ulaznice je 1.000 RSD, a sve što je potrebno da uradite da biste učestvovali na webinaru je da popunite formu ispod sa vašim imenom i prezimenom, email adresom, ostavite vaše pitanje u polje za komentar, kao i da prikačite dokaz o uplati od minimum 1.000 RSD na račun bilo kog deteta koje se nalazi na sajtu humanitarne fondacije budihuman.rs.
Dokazi o uplati su OBAVEZNI, a attachment-i mogu biti u vidu screenshot-ova uplata na račun, paypal transakcija, uplata platnim karticama, ili poslatih SMS poruka (5×200 RSD). Više informacija o samim načinima na koje možete donirati vaš novac možete pronaći na gore pomenutom sajtu. Važno je da svrha uplate sadrži ‘FAW‘ ili, ako šaljete SMS poruku, da bude sadržine ‘000 FAW‘ gde brojeve 000 zamenite rednim brojem korisnika fondacije – pogledajte primere ispod.
Kada ovo uradite, 24h pred sam webinar ćete dobiti email sa informacijama o tome kako da pristupite istom.
Neni i ja smo spremni i jedva čekamo da zajedno sa vama delimo naša dugogodišnja iskustva i odgovorimo na sva vaša pitanja – a pre svega da zajedno sa vama pomognemo mališanima kojima je naša pomoć više nego potrebna.
Ukoliko niste u mogućnosti da prisustvujete istom, učinite makar toliko da podelite ovaj članak na vašim socijalnim mrežama.
Hvala vam svima i vidimo se u subotu, 30. januara, sa početkom u 20:00 časova!